Algemeen

Privacy

We hechten veel belang aan de privacy van onze gebruikers.

We zullen op geen enkel moment jouw gegevens doorspelen aan een 3de partij (leveranciers, producenten, …).

Gebruik van de website

Cookies

Om de goede werking van de website te garanderen gebruiken we cookies. Dankzij deze cookies kunnen we het gebruik van de website op jouw maat afstemmen.

Google Analytics

We gebruiken Google Analytics om een goed beeld te krijgen van de manier waarop onze leden mijngin.be gebruiken. Zo zorgen we steeds voor de best mogelijke ervaring.

Leeftijdsgrens

De wettelijke leeftijdsgrens voor de verkoop van sterke drank is 18 jaar. Bij het aanmelden vragen we daarom de geboortedatum van de gebruiker. Deze gegevens zijn vereist voor een goede registratie.
PS: misschien ontvang je zelfs een cadeau als je jarig bent.

Ben je jonger dan 18 jaar? Nog een paar nachtjes geduld dan.

Verzending

Gratis verzending?

Abonnementen

Al onze abonnementen worden gratis verzonden.

Producten bestellen

Voor het aankopen van gins vragen we een verzendkost van 3 euro voor bestellingen onder de 75 euro. Vanaf 75 euro sturen we de flessen ook gratis naar je toe.

Wie levert mijn pakket?

We kozen voor Bpost als partner voor het leveren van onze pakketten. Ze leveren het pakket bij je thuis af.

Ben je niet aanwezig?

Ben je niet aanwezig? Geen probleem. Je ontvangt een briefje waarmee je het pakket zelf kan afhalen in je postkantoor. Het pakket blijft 2 weken beschikbaar.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Na jouw eerste bestelling, verzenden we je pakket de volgende werkdag. De daaropvolgende bestellingen ontvang je steeds bij het begin van de (daaropvolgende) maand.

Je bestelling/pakket (gratis) retourneren

Ben je niet tevreden over het toegezonden pakket of is er iets misgegaan met de levering? Laat het ons weten binnen de 3 werkdagen na ontvangst.

Neem dan gewoon even contact met ons op via retour@mijngin.be op en we lossen het probleem samen op.

Onze pakketten

Wat is de inhoud van een sample?

Elke gin flesje bevat 50 ml. 

Deze hoeveelheid zorgt, samen met de juiste tonic en botanicals, voor 1 perfect serve.

Welke gins mag ik verwachten?

De producten die we selecteren, zijn erg uiteenlopend meer steeds van uitstekende kwaliteit.

We proberen je zoveel mogelijk nieuwe smaken te ontdekken. Daarnaast gaat ons algoritme, aan de hand van jouw feedback, ervoor zorgen dat je steeds producten ontvangt die je zeker zal weten te smaken.

We doen hiervoor beroep op zowel kleinschalige small-batch craft distilleries, onafhankelijke bottelaars of bekende premium merken uit de hele wereld.

Wat zit er in een gin-pakket?

Bij de selectie van je gin pakket heb je de keuze uit 3 formules.

Formule gin

  • – 4 premium gins (50 ml voor een “perfect serve”)
  • – exclusieve infofiche per gin
  • – advies voor bijhorende tonic
  • – brochure “hoe maak ik de perfecte gin”

meer info: https://mijnminibar.be/shop/maandabonnementen/gin-maandabonnement/

Formule Gin & botanicals

  • – 4 premium gins (50 ml voor een “perfect serve”)
  • – 4 speciaal geselecteerde botanicalpaketten
  • – exclusieve infofiche per gin
  • – brochure “hoe maak ik de perfecte gin”
  • – advies voor bijhorende tonic

Meer info: https://mijnminibar.be/shop/maandabonnementen/gin-botanical-abonnement/

Formule Gin, botanicals en tonics

  • – 4 premium gins
  • – 4 tonics
  • – bijpassende botanicals (selectie per gin)
  • – infofiche per gin
  • – brochure “hoe maak ik de perfecte gin”

Meer info: https://mijnminibar.be/shop/maandabonnementen/gin-tonic-maandabonnement/

Onze abonnementen

Ik besluit om lid te worden. Wat gebeurt er dan?

Zodra we je betaling ontvangen hebben, versturen we een eerste pakket met 4 verschillende gins die je smaakvoorkeur bepalen.

Daarnaast krijg je onmiddellijk toegang tot het platform mijngin.be.

Je vindt er een schat aan bijkomende informatie. Zo ontdek je er de uitgebreide verhalen over alle gins. Je krijgt bijkomende suggesties en kan terecht in de uitgebreide webshop.

Alle voordelen van je lidmaatschap kan je terugvinden op www.mijngin.be/over-ons/

Hoe kan ik mijn abonnement beheren?

Je beheert je abonnement(en) eenvoudig online via je persoonlijke account. Je kan elk abonnement dus steeds zelf annuleren of pauzeren.

Wil je toch liever dat wij het voor je regelen? Neem dan gewoon even contact met ons op.

Er zijn geen verborgen kosten of een verplichte minimumduur.

Wat mag ik de tweede keer verwachten?

Bij het begin van elke nieuwe betaling ontvang je een nieuwe selectie We sturen je een e-mail zodra jouw pakket onderweg is.

Kan ik mijn frequentie wijzigen?

Je kan de frequentie van je abonnement steeds (eenvoudig) zelf aanpassen. Op dit moment heb je de keuze om je pakket maandelijks, om de 2 maanden, om de 3 maanden of om de 4 maanden te ontvangen.

Hoe kan ik de frequentie aanpassen?

  • 1. log in met je persoonlijke account
  • 2. ga naar abonnement
  • 3. selecteer het gewenste abonnement (klik op “details”)
  • 4. vervolgens heb je de keuze om je abonnement aan te passen (klik op “abonnement aanpassen”)
  • 5 .je wordt doorverwezen naar het betreffende product
  • 6. hier kan je de frequentie aanpassen
  • 7. vervolgens wordt het aangepaste product aan je winkelwagen toegevoegd
  • 8. doorloop het bestelproces om de aanpassing door te voeren

Ik wil even geen pakket (meer) ontvangen ..

Heb je even geen dorst meer, ga je op vakantie of doe je mee aan Tournée Minérale?

Pauzeer je abonnement en activeer het opnieuw wanneer het je beter uitkomt.

Contact

Mijnminibar.be

Opitterpoort 2
3960 Bree
België

Tel. +32 89 46 12 56
info@mijnminibar.be